Rejse blog

Vores rejser

her vil være lidt om de rejser vi har været på, det vil både være camping som rejser til udlandet.

Hawaii 28.4.2018

2018Posted by Annette Kristiansen 30 Apr, 2018 05:23
I dag var det rejsedag. Vi skulle videre til San Fransisco.
Morgenmaden blev igen McDonalds, det var ok. Tilbage til hotellet og få pakket det sidste, vi skulle med shufflebus kl 10.00, vi skulle flyve kl 13.00 og havde fået at vide, at vi skulle regne med ca 45 min der, så det var godt at være lidt i god tid.
Kl 10.15 kom chaufføren der skulle være os, en lille bitte mand med asiatisk udseende. Han baksede med kufferter, ud og ind af bussen og vi kiggede bare lidt på hinanden og tænkte hver vores. Betalingen blev overstået og vi kørte afsted. Han kørte ind ad små sidegader, over skulle pladser, overhalede indenom og kørte zigzag og det var helt tosset. Det virkede åbenbart, for 15 min senere stod vi i lufthavnen. Han var ski effektiv!
Vi fik frokost i lufthavnen og havde igen selskab, dog indendørs denne gang. Ved ski ikke hvor de små rotter kommer ind, men det gør det.

Så var det farvel Honolulu
og godaften San Fransisco
Vi tog en taxa til hotellet, for ikke nok med at flyveturen tog 5 timer, så var vi også lige forbi 3 tidslinjer, så klokken var omkring 21 inden vi var på hotellet. Fint værelse i øvrigt.
Vi tænkte vi lige kunne futte ud og finde noget mad, men det fortrød vi hurtigt, det er ikke et særligt rart område efter mørkets frembrud, så vi snuppede bare en iskaffe og en yoghurt ved Starbucks, som ligger lige ved hotellet.

Fill in only if you are not real

The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.