Rejse blog

Vores rejser

her vil være lidt om de rejser vi har været på, det vil både være camping som rejser til udlandet.

Hawaii 20.4.18

2018Posted by Annette Kristiansen 21 Apr, 2018 06:20
Det blev da til nogle timers søvn, selv om vi lige skal have vendt rundt på nat og dag.
Vi startede med en tur til vores egen "strand" Det bliver ikke her vi skal bade fra, men smukt, det er det.

Men vi har en fin pool, så vi kan sagtens blive afkølet

Morgenmaden blev indtaget på Huggos restaurant, hold nu op, det var dejligt mad.
Vi var så heldige, at se delfiner, der åbenbart lige var inde og lege med nogle badende. De sprang hvert fald glade rundt.

Eftersom vi bor i lejlighed, gik vi på jagt efter et supermarked, så vi kunne få handlet lidt ind til køleskabet. Det var en udfordring. Vi fandt ca 200 souvenir butikker og et enkelt marked med både souvenir og lokale frugter.
Vi kom forbi denne smukke, gamle kirke, den første de byggede her, bygget i lavasten.

Der er mange sjove træer og buske rundt omkring, her nogle af dem

De kører godt nok i store biler her, man ser ingen picantoer eller C1'ere og hjulene inden for skærmkanter? Det bruger de ikke.

Efter ca 4 km fandt vi en supermarked, fik handlet (shit det var dyrt) og gik den lange vej tilbage, forbi markedet og få lækkert frugt med og så hjem på hotellet.

Efter en kort drikkepause, gik vi den anden vej, for at se om vi kunne finde et sted at bade. Vi kom forbi endnu et marked, det var ikke så interessant, så vi gik videre. Vi fandt et sted, hvor surfere svømmede ud fra, så vi tænkte, det måtte være et fint sted at få dyppet kroppen. Johnny gik først ud, synes der var en lidt sjov, flydende sten, men det var nu en ret stor skildpadde, der holdt rest i vandkanten. Desværre havde vi ingen kameraer med, da vi jo skulle efterlade alt på stranden, når vi gik ud.
Vi havde købt badesko og hurra for der, for det var lavasten vi skulle gå hen over. Selv på det helt lave vand, var strømmen stærk, så jeg blev rykket omkuld og kunne godt mærke, at jeg nok havde revet mig en smule. Vandet var lækkert, men det var ikke nemt at bade, der var mange lavasten og vi blev rykket noget rundt hele tiden.
Vi opgav hurtigt, men var dog blevet svalet noget af.
Da jeg kom op fra vandet, løb blodet ned af benet, så var blevet ridset godt og grundigt på det ene knæ og mistet en stump hud på den ene tå, hurra for badesko, ellers havde det vel taget hele tåen.

Jeg fik overtalt Johnny til en Hawaii skjorte, den er da feeee

Vi havde den smukkeste solnedgang

Vi har stadig ikke helt fået vendt rundt på tiden, så kl 20, var vi færdige til at gå i seng, jeg forsøgte at skrive rejseblog, men kunne nå at falde i søvn, når jeg skulle oploade billeder, så måtte opgive og gå i seng. Desværre betød det så, at kl 2.00 var vi færdige med at sove. Men jeg kunne jo så få skrevet det sidste her og kan nu sove et par timer igen, så vi er friske til tur i morgen, hvor vi har lejet bil.

Note til os selv: husk solcreme selvom det er overskyet. #kogtkrebs

Fill in only if you are not real

The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.